M.E.Doc

Друк

«M.E.Doc» - це програма, яка допоможе в роботі з документами різних типів та призначення: звітами, податковими

medoc_logo

накладними, актами, рахунками та інше. 

З «M.E.Doc» Ви легко та швидко зможете:


- створити всі необхідні документи;

- підписати документи електронним цифровим підписом;

- обмiнятися податковими накладними та квитанціями про їх реєстрацію з контрагентами;

- запросити та отримати Виписки з даного реєстру;

- перевірити, зашифрувати та зберегти електронні документи в єдиній системі;

- за лічені секунди відправити звіти в електронному вигляді в:

  • Державну фіскальну службу;
  • Пенсійний фонд України;
  • Державний комітет статистики;
  • ФСС з ТВП.

- отримати квитанції про прийом та обробку відправлених документів (звітів, податкових накладних та інше).

Формати документів

Незмінно підтверджуючи статус лідера ринку та імідж надійного розробника ПЗ для бухгалтерської звітності, творці «M.E.Doc» уважно стежать за відповідністю форматів документів, що створюються і передаються за допомогою програми, офіційним нормам. Так, всі регламентовані і не регламентовані документи, зокрема податкові накладні та розрахунок коригування, відправляються контрагенту у форматі, затвердженому відповідним наказом ДФС (Наказ Міндоходів від 29.11.13 № 729 «Про затвердження Формату (стандарту) електронного документа звітності суб'єктів господарювання та Опису довідників, що публікуються з Форматом (стандартом) електронного документа звітності суб’єктів господарювання»).

Документи підписуються згідно із законодавством та вкладаються в додатковий транспортний контейнер, створений на основі транспортного контейнера ДФС для зручності роботи користувачів в програмі.

Транспортний контейнер прикріплює до документа додаткову інформацію, що дозволяє користувачем «M.E.Doc» отримати такі переваги:

  • Графічне зображення факсимільних підписів.
  • Передача квитанцій про реєстрацію документа в ДФС з ЕЦП ДФС.
  • Передача реєстраційного номера документа.
  • Можливість ведення електронного документообігу структурними підрозділами організацій.
  • Відсутність потреби знати електронну адресу контрагента для отримання ним документів.

Цей контейнер в свою чергу підписується ЕЦП відправника, шифрується на сертифікат відкритого ключа шифрування контрагента і відправляється на СДО, звідки його забирає одержувач . У разі роботи з негативними розрахунками коригуваннями одержувач додатково підписує своїм ЕЦП отриманий незмінений документ у форматі ГФС з ЕЦП відправника.

Зверніть увагу: при отриманні документів (податкових накладних та розрахунків коригування) з ГФС підпис контролюючого органу накладається поверх вже накладеної підпису відправника. Саме ця послідовність дій гарантує, що документ, який Ви отримуєте або відправляєте, не змінювався і не відкривався, а також має всі необхідні підписи.

Безумовною перевагою електронного документообігу в комп'ютерній програмі «M.E.Doc» є не тільки використання актуальних форматів, затверджених державою, а й наявність додаткових доробок, створених для комфорту користувачів.

Захист інформації

Розробник «M.E.Doc» розуміє, як важливо для Клієнтів бути впевненими в тому, що їхня інформація надійно захищена і не доступна стороннім особам. З самого першого дня роботи комп'ютерної програми ми забезпечуємо захищений електронний документообіг – як з контрагентами, так і з державними органами. Ми зобов'язуємося це робити завжди, щоб кожен користувач нашого програмного забезпечення був переконаний, що

«M.E.Doc» = НАДІЙНІСТЬ

Для вищого ступеня збереження ваших даних у програму «M.E.Doc» вбудовано засіб криптографічного захисту «Надійний засіб електронного цифрового підпису», який пройшов державну експертизу в сфері криптографічного захисту інформації і повністю відповідає вимогам законодавства.

Ви завжди можете бути впевнені в юридичній значимості, цілісності та авторстві документа – за це відповідає технологія електронного цифрового підпису (ЕЦП). «M.E.Doc» підтримує роботу з сертифікатами електронного цифрового підпису більшості працюючих в Україні акредитованих центрів сертифікації ключів. ЕЦП формується і перевіряється відповідно до державного стандарту ДСТУ 4145-2002. Формат підписаних документів відповідає вимогам наказу Міністерства юстиції України № 1236/5/453 від 20.08.2012 р.

Конфіденційність інформації при обміні електронними документами забезпечується їх шифруванням за допомогою криптографічного алгоритму, затвердженого державою (ДСТУ ГОСТ 28147: 2009). Формат зашифрованих повідомлень відповідає вимогам наказу Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації № 739 від 18.12.2012 р Відповідно до цього наказу для шифрування інформації використовується свій окремий сертифікат відкритого ключа шифрування, який не використовується для накладання електронного цифрового підпису.

Алгоритми та формати, реалізовані в програмному комплексі «Надійний засіб електронного цифрового підпісу», відповідають державним стандартам і технічним вимогам, що підтверджується експертним висновком Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації № 05/02 / 02-2601 від 17.07.2014 р.

При відправці до державних органів (наприклад, до Державної фіскальної служби) підписаний і зашифрований електронний документ упаковується в транспортний контейнер, формат якого затверджено відповідним наказом державного органу-одержувача (Наказ ДПА України от 12.07.10 № 499).

СДО - наша особлива розробка для Вашого комфорту

Як і всі наші додаткові розробки, сервер електронного документообігу (СДО) створювався для того, щоб Ви отримували ще більше комфорту під час роботи в програмі. Це спеціальний сервер, який служить для прискорення процесу обміну документами між користувачами програми «M.E.Doc». Крім цього СДО пропонує такі вигоди:

  • Аутентифікація контрагента тільки по унікальному поєднанню полів ЄДРПОУ + код філії.
  • Доступ до документів можливий тільки після входу в систему з чинним сертифікатом ЕЦП.
  • Не потрібно знати електронну пошту контрагента.
  • Не потрібно зв'язуватися з контрагентом для передачі документа.
  • Документ доставляється автоматично на прийомі пошти в програмі.
  • При зміні електронного ящика не потрібно нікого повідомляти, сервер самостійно знає, кому потрібно віддати документ при запиті.

«M.E.Doc» зв'язується з сервером документообігу (СДО) по двох каналах зв'язку: HTTP або e-mail. Спосіб роботи змінюється автоматично залежно від поточних можливостей доступу програми до мережі Internet. Пріоритетним є пряме з'єднання (HTTP), так як воно є гарантованим способом доставки документа. Якщо кореспонденція надсилається поштою, то вона проходить велику кількість проміжних серверів різних власників, кожен з них може припинити процес доставки (лист може бути видалено як спам або втрачено при регламентних роботах поштових серверів).

При використанні прямого з'єднання програма відправника підключається безпосередньо до СДО і передає туди зашифрований документ. Відправник отримає повідомлення про те, що документ відправлено, а сам документ набуває відповідний статус - «Відправлено», після чого «M.E.Doc» відключається від СДО. Одержувачу приходить повідомлення, що його очікує документ на СДО, і він забирає його з сервера в свою програму і розшифровує на свої сертифікати ЕЦП.

Як бачите, схема документообігу через СДО проста і зрозуміла. Вона спрощує процедуру доставки документа Вашому контрагенту, виключає можливість перехоплення та/або розшифровки третіми особами.

Увага! Власники сервера і співробітники компанії-розробника не мають доступу до документів на СДО. Вони можуть бути розшифровані і прочитані тільки одержувачем, на сертифікат якого ці документи були зашифровані.